![]()
RSS
POWERED BY
LoxBlog.Com
|
به ازدواج زنهای کافر متمسک نشوید 23 (لا تمسکوا بعصم الکوافر) به ازدواج زنهای کافر متمسک نشوید زن بی نماز کافر است با زن گبر که روز قیامت جایگاهش در آتش است وقت خود را تلف نکنید برده زن بی نماز نشوید زن عبارتست از: به ازدواج زنهای کافر متمسک نشوید و اصل لغت عصمت، عبارتست از منع، و ازدواج، عصمت نامیده شده است، إلاّ من رحم وحال بینهما الموج فکان من المغرقین (هود، 11/42 ـ 43) و نوح فرزندش را که کناره گرفته بود امر کرد که فرزندم با ما سوار شو و در زمرهی کافرین مباش. (فرزندش) گفت: به زودی به کوه پناه می برم به خارج از کشور میروم تف به روت تا مرا از آب حفظ کند. گفت: امروز هیچ حفظ کنندهای نیست که از امر (قهر) خدا حفظ کند مگر کسی که مورد لطف خدا قرار گیرد، و در این حال موج میان آنان جدایی افکند و جزء غرق شدگان قرار گرفت. این معنا در آیهی 27 یونس و 33 غافر نیز آمده است.
فقال عمر أما أنا فلم أکن أصلی حتى أجد الماءعمدة القارى للعینى ج 2 / 172
بخارى و مسلم در صحیح خود (در باب تیمم ) آورده اند که مردی در خلافت عمر به نزد او آمد و گفت: من جنب شده ام و آبی نبود که غسل کنم چه کار باید انجام دهم ؟ عمر گفت: هرگاه آب نیافتی نماز نخوان !!! گفت پس چکار کنم فرمود برو چند تا چلپاسه بگیر کباب برپا کنیم ولش کن این حرفها را جنیان برای رسول خدا و امام علی خبر می آوردند که عمر و ابوبکر انگار غسل کردن هم نمیدانند یک سال است ما آنها را زیر نظر داریم تا بحال ندیده ایم آنها یک بار هم غسل کنند تیمم هم بلد نیستند برای گول زدن مردم بدون غسل و وضوء نماز میخوانند در بیابانها هیچ وقت ندیدم اینها اصلا" نماز بخوانند روزه خاری هم میکنند شراب هم مینوشند به کسی که خواهر مادرش یکی میباشد او با هر دو زنا می کند یابو نمی فهمد خواهر و مادرش یکی میباشد جنیان به عمر یابو می گفتند عین حدیثی که در کتب جنیان از جعفر جنی از پدرش نقل نموده است
عمار یاسر حاضر بود گفت: ای عمر! یادت نیست که در فلان سفر من وتو به حسب اتفاق احتیاج به غسل پیدا کرده بودیم. تو به علت نبود آب نماز نخواندی و من چون گمان کردم که تیمم به جای غسل است و همه بدن را به خاک باید رسانید در خاک غلطیدم و نماز خواندم. وقتی خدمت حضرت رسول صلی الله علیه و آله رسیدیم تبسم نمودند خنده مبارک ایشان بسیار دیدنی بود و فرمودند: یا عمار! در تیمم همین قدر بس است که دستها را بر زمین زنند و به هر دو کف دست پیشانی را و بعد از آن با کف دست چپ پشت دست راست و با کف دست راست پشت دست چپ را مسح نمایند. هر مسئله ای را از علی بپرسید نه از عمر خودش مسئله دار است در تمام جنگها به علت مریضی مرگ موش بازی در می آورد و پیامبر اسامه ابن زید را فرمانده عمرو ابوبکر رکب وبا و عثمان کرد ولی عمر وابوبکر عثمان فرار کرده و مورد لعن خدا و پیامبر قرار گرفتند
وقتی عمار این حکایت را نقل کرد. عمر گفت: ای عمار! از خدا بترس!
عمار گفت: اگر امر میکنی نقل این حدیث نکنم. عمر گفت: واگذاشتیم تو را به آنچه میخواهی. خیلی بیشعور و نادان بوده اگر من بودم مثل حضرت ابولولو به عمر می گفتم نگاه کن پاهایت را تا دولاء میشد با یک پسی کردنی محکم چنان میزدم با یک لگد احتیاج به خنجر هم نبود
وقتی عمار این حکایت را نقل کرد. عمر گفت: ای عمار! از خدا بترس!
أَنَّ رَجُلاً أَتَى عُمَرَ فَقَالَ إِنِّى أَجْنَبْتُ فَلَمْ أَجِدْ مَاءً. فَقَالَ لاَ تُصَلِّ. فَقَالَ عَمَّارٌ أَمَا تَذْکُرُ یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ إِذْ أَنَا وَأَنْتَ فِى سَرِیَّةٍ فَأَجْنَبْنَا فَلَمْ نَجِدْ مَاءً فَأَمَّا أَنْتَ فَلَمْ تُصَلِّ وَأَمَّا أَنَا فَتَمَعَّکْتُ فِى التُّرَابِ وَصَلَّیْتُ. فَقَالَ النَّبِىُّ -صلى الله علیه وسلم- « إِنَّمَا کَانَ یَکْفِیکَ أَنْ تَضْرِبَ بِیَدَیْکَ الأَرْضَ ثُمَّ تَنْفُخَ ثُمَّ تَمْسَحَ بِهِمَا وَجْهَکَ وَکَفَّیْکَ ». فَقَالَ عُمَرُ اتَّقِ اللَّهَ یَا عَمَّارُ.قَالَ إِنْ شِئْتَ لَمْ أُحَدِّثْ بِهِ. قَالَ الْحَکَمُ وَحَدَّثَنِیهِ ابْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبْزَى عَنْ أَبِیهِ مِثْلَ حَدِیثِ ذَرٍّ قَالَ وَحَدَّثَنِى سَلَمَةُ عَنْ ذَرٍّ فِى هَذَا الإِسْنَادِ الَّذِى ذَکَرَ الْحَکَمُ فَقَالَ عُمَرُ نُوَلِّیکَ مَا تَوَلَّیْتَ.(نرم افزار المکتبه الشامله(الإصدار الثالث)- صحیح مسلم(مصدر الکتاب : موقع الإسلام)- کتاب الحیض- باب التیمّم- جزء2- ص290.) ابجدشیطان22عمر22هذیان 22مقصر22ابابکر22مقصر22شیطان22بنادانی 22عمر22بشک نکن22مقصر22هذیان22ابابکر 22دشمن اسلام22شیطان 22منافقان22مجرمان22بدبختی22دروغ22کلگ 22کید22مکارا22روباه22 لعنت22ملحد22درآتشه22دوزخه22شیطان22عمر22ابابکر22منافقان22مجرمان22دشمن اسلام 22
مجرمان22منافقان22دشمن اسلام22منافقان22مجرمان22باخدعه22نیزنگ22دروغ22کلک22 کید 22 مکارا 22 روبا 22 گورخر22لاشخورا22دشمن اسلام22عمر22ابابکv22شیطان22مکارا 22روبا22ابوبکر رکب وبا روبا هر اسمی در جهان کب داشته باشد کب را بر داری وضعیت آن مشخص میشود والله بلله بغیر مذهب شیعه تمام دینها و مذاهب بر باطل است مگر اینکه بتوانند علمی به ریاضی قرآن ابجد حقانیت خود را ثابت کنند هر دینی توانست نام دین نام پیامبر نام امامانش را 365 روز سال بنویسد بحق دین عالم است اینطور
قال رسوالله= فاطمه بضعه" منی 1512-1202 سه خلیفه = 310 قاتل فاطمه عمر است لعنت خدا بر ابجد 22 به ابجد صغیر شیطان 22 عمر22مقصر22ابابکر22 هذیان 22 ملحد 22 لعنت 22منافقان 22 مجرمان 22 درآتشه22دوزخه 22 شیطان 22عمر22 ابابکر22خداوند سال را بخاطر 5 تن و 12 امام و 14 معصوم سال را 365 روز قرار داد ضرب عالم امکان محمد استو جمال محمد علیست ضرب 5 تن در خودش ضرب12 امام در خودش و ضرب 14 معصوم در خودش جمع سه ضرب میشود 365 روز سال به ابجد اسلام132+ 92محمد +110 علی +5 تن +12 امام +14 معصوم = 365 روز سال به ابجد اسلام 132+92 محمد +110علی +17 نماز = 351 قرآن 351 فارسی 351 +14 معصوم = 365 روز سال
این درحالیستکه که در قرآن آمده: فان لم تجدوا مائا فتیمموا صعیدا طیبا. و رسول خدا صلی الله علیه و اله بسیار گفته بودند که اگر آب نباشد تیمم کنید.یک لر بیشتر از عمر میفهمه اگر آب نبود تیمم میکنم وقتی عمار این حکایت را نقل کرد. عمر گفت: ای عمار! از خدا بترس!عمر می گوید : من مردی را در روز احد مشاهده کردم که به سوی ما می آمد در حالی که من وابوبکر با یکدیگر سخن می گفتیم که رسول خدا (ص) کشته شده است ، آن مرد گفت : ای ابوبکر و ای عمر ! چرا شما را در اینجا می بینم که نسشته اید ؟ اگر رسول خدا(ص) کشته شده ، خدا که زنده است و نمی میرد ..
( حیاة محمد (ص) ، حسنین هیکل ، ص 265 )( چون دشمن برای تضعیف روحیه مسلمانان شایعه کرد پیامبر کشته شده جناب ابوبکر و عمر و... از جنگ کنار کشیدند !!! چقدر این دو دلسوز اسلام بودند ! شجاعت و ایثار و شهامت را تماشا کن به به به !!! ) عمر در روز جمعه هنگام خطبه خواندن، سوره آل عمران را مىخواند تا رسيد به اين آيه: «آنان كه روز برخورد دو لشكر به شما پشت كرده و گريختند » سپس گفت: روز اُحُد پس از آن كه شكست خورديم، من فرار كردم و از كوه بالا مىرفتم به طورى كه احساس كردم كه همانند بزكوهى پرش و خيزش دارم و به شدت تشنه شده بودم، شنيدم مردى مىگفت: محمد كشته شد، گفتم: هر كس بگويد محمد كشته شد، او را مىكشم، به كوه پناه آورده و همه بالاى كوه جمع شديم، در اين هنگام بود كه اين آيه نازل شد الطبري، محمد بن جرير، جامع البيان عن تأويل آي القرآن، ج 4، ص 144، ناشر: دار الفكر، بيروت – 1405هـ؛ الأندلسي، أبو محمد عبد الحق بن غالب بن عطية، المحرر الوجيز في تفسير الكتاب العزيز، ج 1، ص 529، تحقيق: عبد السلام عبد الشافي محمد، ناشر: دار الكتب العلمية - لبنان، الطبعة: الاولى، 1413هـ- 1993م؛ السيوطي، الحافظ جلال الدين، جامع الاحاديث (الجامع الصغير وزوائده والجامع الكبير)، ج 14، ص529
بنام خدای رسوا گر ظالمان چند تن از اهل سنت که با اینجانب دوست میباشند فرمود اینهاازحیوان هم پسترند و ما خجالت می کشیم و شرم می کنیم که امت اهل سنت پیامبر تا این حد به بیراهه رفته باشد شیطان تا کجا در سنت انحراف و رخنه ایجاد نموده است اینها دین را به مسخره گی کشانده اند و آبروی مذهب را هم برده اند در این روزها سلفی های بی دین هر روز رسوایی دیگر بر دامن ناپاک و آلوده خود می افزایند؛ یکی از این فتواهای عجیب و غریب فتوای جهاد النکاح است که بسیاری از فاحشه ها و زناکاران را به سوریه کشاند و با خواندن سوره حمد زنان شوهر دار را به نکاح خود دراورده و یا با گفتن سه تکبیر هر زن و دختر را ملک خویش میکنند، در این پست ما ابتدا به سابقه این گونه فتواها در مذاهب اهل سنت اشاره میکنیم و در اخیر نوشتار لینک دانلود فیلم اعترافات مردانی که همسران خودرا به جهاد النکاح فرستاده اند را خواهیم گذاشت. شیاطین شرم و حیاء را خورده و احکام اسلام را به مسخره گی کشانده اند در این روزها سلفی های بی دین هر روز رسوایی دیگر بر دامن ناپاک و آلوده خود می افزایند؛ یکی از این فتواهای عجیب و غریب فتوای جهاد النکاح است که بسیاری از فاحشه ها و زناکاران را به سوریه کشاند و با خواندن سوره حمد زنان شوهر دار را به نکاح خود دراورده و یا با گفتن سه تکبیر هر زن و دختر را ملک خویش میکنند، در این پست ما ابتدا به سابقه این گونه فتواها در مذاهب اهل سنت اشاره میکنیم و در اخیر نوشتار لینک دانلود فیلم اعترافات مردانی که همسران خودرا به جهاد النکاح فرستاده اند را خواهیم گذاشت. نزدیکی با محارم
ابن حزم در کتاب المحلی مینویسد: ابو حنیفه وقتی حکم به زنا میکند که زن مطروفه باشد (یعنی زن مجانا خود را در اختیار کسی قرار بدهد) اما اگر مزد و یا اجاره باشد، زنا نیست و حدی در آن جاری نمیشود....چون مادرو دختر خودش دائما" این کار را میکرد در ادامه مینویسد : بنا بر این فتوا دیگر هرکسی که خواست در ملاءعام زنا کند مشکلی ندارد و حدی بر آنها جاری نمیشود چون مقداری پول را مزد و یا اجاره عمل قرار میدهند ، وی در ادامه مطلب مینویسد اصحاب ابی حنیفه حیله های ارتکاب معاصی را به گنه کاران و پیروان خود یاد میدهند تا جایی که یاد میدهند هرکسی که با مادر و دختر خود نیز عالما و عامدا نکاح ببندد و نزدیکی کند حدی بر او جاری نمیشد - لا حد على من وطأ أمه أو ابنته!! ( إن أبا حنیفة لم یر الزنا إلا مطارفة* أما لو كان فیه عطاء و استئجار فلیس زنا و لا حد فیه و قال أبو یوسف ومحمد بن الحسن و أبو ثور و أصحابنا و سائر الناس هو زنا وفیه الحد ... ) إلى أن قال ( .... : وعلى هذا لا یشاء زان ولا زانیة أن یزنیا علانیة إلا فعلا وهما فی أمن من الحد بأن یعطیها درهما یستأجرها به، ثم علموهم الحیلة فی وطء الأمهات والبنات بأن یعقدوا معهن نكاحا ثم یطأونهن علانیة آمنین من الحدود، ) ابن حزم مینویسد ابن جریج گفته است : خبر داد مرا عطاء بن ابی رباح که گفت :مرد دخترش را به غلامش و فرزندو برادر ش حلال میکرد و همچنین زن دخترش را برای شوهرش حلال مینمود ؛ عطاء میگوید من این کار را دوست ندارم و برای من ثابت نشده است ،اما به تخقیق به من رسیده است که مرد دخترش را برای میهمانش میفرستد مرد دخترش را برای میهمانش میفرستد ابومحمد گفته است که این نظر و فتوایی در میان فتاوا است و نظر سفیان ثوری نیز میباشد : و مالک (امام مالک رئیس فرقه مالکی اهل سنت ) و اصحابش گفته اند درین مورد اصلا حدی جاری نمیشود . 2- الكرم الوهابی یتجلى فی إرسال ولیدتهم إلى ضیفهم ! ( قال ابن جریج : واخبرنی عطاء بن أبى رباح قال : كان یفعل یحل الرجل / صفحة 258 / ولیدته لغلامه وابنه وأخیه وتحلها المرأة لزوجها ، قال عطاء : وما أحب أن یفعل وما بلغنی عن ثبت قال : وقد بلغنی أن الرجل كان یرسل بولیدته إلى ضیفه * قال أبو محمد رحمه الله : فهذا قول وبه یقول سفیان الثوری : وقال مالك . وأصحابه لا حد فی ذلك أصلا ... ) ( المحلى لابن حزم / ج 11 / ص 257 و 258 / ط دار الفكر بتحقیق أحمد شاكر) أقول : ربما لهذا یحبون زیارة بعضهم البعض كثیراً ... من یدری !!
خدایا مارا ببخش ...حتی با محارم ...مادران و خواهرانشان !!!! ابن حزم مینویسد : علماء در این زمینه اختلاف کرده اند یک طائفه گفته است : کسی که با مادر یا دختر و یا یکی از محارمش ازدواج کند و یا زنا نماید فرقی ندارد همه یکی است و این عقد هیچ اثری ندارد اگر عالم به تحریم و از روی عمد باشد و بر او حد زنا جاری میشود و فرزند در این نکاح ملحق نمیشود (به پدر)این قولنقل شده است از حسن، مالک و شافعی، و ابی ثور ؛و ابی یوسف و محمد بن حسن از یاران ابو حنیفه ( وقد اختلف الناس فی هذا فقالت طائفة : من تزوج أمه أو ابنته أو حریمته أو زنى بواحدة منهن فكل ذلك سواء وهو كله زنا والزواج كلا زواج إذا كان عالما بالتحریم وعلیه حد الزنا كاملا ولا یلحق الولد فی العقد وهو قول الحسن . ومالك . والشافعی . وأبی ثور وأبی یوسف . ومحمد بن الحسن صاحبی أبی حنیفة : مالک در این مساله بین نزدیکی به عقد و نزدیکی به ملک یمین (کنیز)فرق قائل شده است و گفته است : در مورد کسی که مالک شود دختر برادر و یا دختر خواهر ،عمه ، خاله یا همسر پدر و یا همسر فرزند نسبی اش و یا مادر رضاعی یا دختر رضاعی یا و یا خواهر رضاعی را ؛ در حالیکه میدانند نزدیکی با آنها حرام است و نسبت آنها را نیز با خود میداند ولی باز هم با آنها نزدیکی نماید حدی بر او جاری نمیشود و فرزند نیز به او ملحق میشود (حلال زاده است) اما تنبیه میشود ...
فقال : فیمن ملك بنت أخیه . أو بنت أخته . وعمته . وخالته . وامرأة أبیه . وامرأة ابنه بالولادة وأمه نفسه من الرضاعة . وابنته من الرضاعة . وأخته من الرضاعة وهو عارف بتحریمهن وعارف بقرابتهن منه ثم وطئهن كلهن عالما بما علیه فی ذلك فان الولد لاحق به ولا حد علیه لكن یعاقب ورأی أن ملك أمه التی ولدته . وابنته وأخته بأنهن حرائر ساعة یملكهن فان وطئهن حد حد الزنا ، وقال أبو حنیفة لا حد علیه فی ذلك كله ولا حد على من تزوج أمه التی ولدته و ابنته و أخته و جدته و عمته و خالته و بنت أخیه و بنت أخته ؛ عالما بقرابتهن منه عالما بتحریمهن علیه ووطئهن كلهن فالولد لا حق به والمهر واجب لهن علیه ولیس علیه إلا التعزیر دون الأربعین فقط وهو قول سفیان الثوری ... ) ( المحلى لابن حزم / ج 11 / ص 253 / ط دار الفكر بتحقیق أحمد شاكر) فتوای ابو حنیفه ابو حنیفه میگوید حدی جاری نمیشود بر کسی که ازدواج کند با مادرش که اورا به دنیا او آورده است ؛دختر، خواهر ،مادر بزرگ ،عمه و خاله ،دختر برادر و دختر خواهر ش در حالیکه آگاه به قرابت و نسب آنها و عالم به حرمت ازدواج با محارم هم هست.و با آنها نزدیکی هم بکند ؛فرزند به او ملحق میشود و پرداخت مهریه هم واجب است و تنها باید تعزیر شود آنهم کمتر از چهل ضربه ؛ نظر سفیان سوری نیز همین است . (تنها چیزی که توجیه گر این گونه فتاوا میباشد همان تصحیح نسب آلوده خودشان است که در جای خودش به آن خواهیم پرداخت) چند نکته قبل از مطالعه این مقاله 1- این مقاله به هدف تمسخر نوشته نشده است بلکه حقائقی است که از لابلای کتاب های فقهی اهل سنت استخراج گردیده است. 2- اهل سنت قبل از هر نقد و انتقادی به منابع داده شده مراجعه کنند و اگر دسترسی به منابع ندارند با بنده تماس بگیرند تا اسکن کتاب و مطلب را برایشان بفرستم. 3- نظراتی که فحش و توهین در انها وجود داشته باشد نشان داده نمی شود. 4- بنده حاضرم در این زمینه با هر یک از عالمان اهل سنت مناظره کنم. 5- این مطالب قبلا دز وبلاگ گذاشته شده بود (در سال 87) گفته ای از ما اسلام دین عفت وپاکی و پاکیزگی است و در این دین جایی برای بی حرمتی و ناساز گاری فطرت و انتهاک حرمات نیست. پوشه سرّی که در پیش رو دارید برای اولین بار است که به این صورت انتشار یافته است در این پوشه به مسائلی اشاره میشود که تا به حالا از عامه اهل سنت مخفی نگه داشته شده است . گروهی نادان که به دروغ ادعای پرچم داری اسلام و دفاع از سنت رسول مبین اسلام که در گذشته نصوصی از بزرگان دین در بیزاری و تبری از این گروه وارد شده است ؛ متاسفانه اینگونه روایات از دید اکثر مردم پنهان نگه داشته شده است و امروز اسلام چوب پنهان کاری این گونه حقایق را میخورد تا جایی که همان گروه منفور امروز سردمدار دفاع از اسلام ناب خود را معرفی می کند و از سستی علمای اهل سنت سوء استفاده مینمایند . انگار این عده نادان وظیفه ای جز محکوم نمودن مدافعین حقیقی و پاسداران جان بر کف اسلام ندارند در حالیکه امروز اسرائیل و دشمنان اسلام نوک پیکان مبارزه فرهنگی خودرا متوجه ریشه اسلام نموده اند اما از این جاهلان بی خرد که خود نوکران استعمار خبیث میباشند چه انتظاری میتوان داشت . این گروه هر روز به بهانه های مختلفی سعی در گل آلود کردن چشمه سار زلالی را دارند که منبع اصلی آن قران و عترت است ؛ اما غافل از اینکه خود غرق در لجن دوری از سنت واقعی رسول مبین و مطهّر اسلام اند چه خوش سرائیده است شاعر که هرکه گریزد ز خراجات شاه خار کش غول بیابان شود وقتی از راه صواب به کژ راه تعصب گام نهادند و عترت را نا دیده گرفتند جز این رسوایی ها نتیجه ای حاصل حالشان نخواهد شد . تا بدانند که اینان چه اندازه دروغ و افتراء به خدا و رسولش بسته اند ؛چه اندازه مفتیان مفت اندیشه ، غرق در شهوت و سکس ؛ تحت تأثیر سلطه هوا و هوس و حکام شهوت گرا ، مردم و قوم خود را با نام اسلام به گمراهی کشانده اند . در این نوشتار به گوشه ای از رسوایی های فقهی مذاهب چهار گانه اهل سنت پرداخته شده است که امید است جوان سنی بدون تعصب به منابعی که داده شده است مراجعه نماید و خود راه حقیقت را در پیش گیرد . و من الله التوفیق و الی الله المستعان فتاوای رسوا بخش اول
ابن حزم در کتاب المحلی مینویسد: ابو حنیفه وقتی حکم به زنا میکند که زن مطروفه باشد (یعنی زن مجانا خود را در اختیار کسی قرار بدهد) اما اگر مزد و یا اجاره باشد، زنا نیست و حدی در آن جاری نمیشود.... در ادامه مینویسد : بنا بر این فتوا دیگر هرکسی که خواست در ملاءعام زنا کند مشکلی ندارد و حدی بر آنها جاری نمیشود چون مقداری پول را مزد و یا اجاره عمل قرار میدهند ، وی در ادامه مطلب مینویسد اصحاب ابی حنیفه حیله های ارتکاب معاصی را به گنه کاران و پیروان خود یاد میدهند تا جایی که یاد میدهند هرکسی که با مادر و دختر خود نیز عالما و عامدا نکاح ببندد و نزدیکی کند حدی بر او جاری نمیشود - لا حد على من وطأ أمه أو ابنته!! ( إن أبا حنیفة لم یر الزنا إلا مطارفة* أما لو كان فیه عطاء و استئجار فلیس زنا و لا حد فیه و قال أبو یوسف ومحمد بن الحسن و أبو ثور و أصحابنا و سائر الناس هو زنا وفیه الحد ... ) إلى أن قال ( .... : وعلى هذا لا یشاء زان ولا زانیة أن یزنیا علانیة إلا فعلا وهما فی أمن من الحد بأن یعطیها درهما یستأجرها به، ثم علموهم الحیلة فی وطء الأمهات والبنات بأن یعقدوا معهن نكاحا ثم یطأونهن علانیة آمنین من الحدود، )
ابن حزم مینویسد ابن جریج گفته است : خبر داد مرا عطاء بن ابی رباح که گفت :مرد دخترش را به غلامش و فرزندو برادر ش حلال میکرد و همچنین زن دخترش را برای شوهرش حلال مینمود ؛ عطاء میگوید من این کار را دوست ندارم و برای من ثابت نشده است ،اما به تخقیق به من رسیده است که مرد دخترش را برای میهمانش میفرستد مرد دخترش را برای میهمانش میفرستد ابومحمد گفته است که این نظر و فتوایی در میان فتاوا است و نظر سفیان ثوری نیز میباشد : و مالک (امام مالک رئیس فرقه مالکی اهل سنت ) و اصحابش گفته اند درین مورد اصلا حدی جاری نمیشود . 2- الكرم الوهابی یتجلى فی إرسال ولیدتهم إلى ضیفهم ! ( قال ابن جریج : واخبرنی عطاء بن أبى رباح قال : كان یفعل یحل الرجل / صفحة 258 / ولیدته لغلامه وابنه وأخیه وتحلها المرأة لزوجها ، قال عطاء : وما أحب أن یفعل وما بلغنی عن ثبت قال : وقد بلغنی أن الرجل كان یرسل بولیدته إلى ضیفه * قال أبو محمد رحمه الله : فهذا قول وبه یقول سفیان الثوری : وقال مالك . وأصحابه لا حد فی ذلك أصلا ... ) ( المحلى لابن حزم / ج 11 / ص 257 و 258 / ط دار الفكر بتحقیق أحمد شاكر) أقول : ربما لهذا یحبون زیارة بعضهم البعض كثیراً ... من یدری !!
خدایا مارا ببخش ...حتی با محارم ...مادران و خواهرانشان !!!! ابن حزم مینویسد : علماء در این زمینه اختلاف کرده اند یک طائفه گفته است : کسی که با مادر یا دختر و یا یکی از محارمش ازدواج کند و یا زنا نماید فرقی ندارد همه یکی است و این عقد هیچ اثری ندارد اگر عالم به تحریم و از روی عمد باشد و بر او حد زنا جاری میشود و فرزند در این نکاح ملحق نمیشود (به پدر)این قولنقل شده است از حسن، مالک و شافعی، و ابی ثور ؛و ابی یوسف و محمد بن حسن از یاران ابو حنیفه ( وقد اختلف الناس فی هذا فقالت طائفة : من تزوج أمه أو ابنته أو حریمته أو زنى بواحدة منهن فكل ذلك سواء وهو كله زنا والزواج كلا زواج إذا كان عالما بالتحریم وعلیه حد الزنا كاملا ولا یلحق الولد فی العقد وهو قول الحسن . ومالك . والشافعی . وأبی ثور وأبی یوسف . ومحمد بن الحسن صاحبی أبی حنیفة : مالک در این مساله بین نزدیکی به عقد و نزدیکی به ملک یمین (کنیز)فرق قائل شده است و گفته است : در مورد کسی که مالک شود دختر برادر و یا دختر خواهر ،عمه ، خاله یا همسر پدر و یا همسر فرزند نسبی اش و یا مادر رضاعی یا دختر رضاعی یا و یا خواهر رضاعی را ؛ در حالیکه میدانند نزدیکی با آنها حرام است و نسبت آنها را نیز با خود میداند ولی باز هم با آنها نزدیکی نماید حدی بر او جاری نمیشود و فرزند نیز به او ملحق میشود (حلال زاده است) اما تنبیه میشود ... فقال : فیمن ملك بنت أخیه . أو بنت أخته . وعمته . وخالته . وامرأة أبیه . وامرأة ابنه بالولادة وأمه نفسه من الرضاعة . وابنته من الرضاعة . وأخته من الرضاعة وهو عارف بتحریمهن وعارف بقرابتهن منه ثم وطئهن كلهن عالما بما علیه فی ذلك فان الولد لاحق به ولا حد علیه لكن یعاقب ورأی أن ملك أمه التی ولدته . وابنته وأخته بأنهن حرائر ساعة یملكهن فان وطئهن حد حد الزنا ، وقال أبو حنیفة لا حد علیه فی ذلك كله ولا حد على من تزوج أمه التی ولدته و ابنته و أخته و جدته و عمته و خالته و بنت أخیه و بنت أخته ؛ عالما بقرابتهن منه عالما بتحریمهن علیه ووطئهن كلهن فالولد لا حق به والمهر واجب لهن علیه ولیس علیه إلا التعزیر دون الأربعین فقط وهو قول سفیان الثوری ... ( المحلى لابن حزم / ج 11 / ص 253 / ط دار الفكر بتحقیق أحمد شاكر) فتوای ابو حنیفه ابو حنیفه میگوید حدی جاری نمیشود بر کسی که ازدواج کند با مادرش که اورا به دنیا او آورده است ؛دختر، خواهر ،مادر بزرگ ،عمه و خاله ،دختر برادر و دختر خواهر ش در حالیکه آگاه به قرابت و نسب آنها و عالم به حرمت ازدواج با محارم هم هست.و با آنها نزدیکی هم بکند ؛فرزند به او ملحق میشود و پرداخت مهریه هم واجب است و تنها باید تعزیر شود آنهم کمتر از چهل ضربه ؛ نظر سفیان سوری نیز همین است . (تنها چیزی که توجیه گر این گونه فتاوا میباشد همان تصحیح نسب آلوده خودشان است که در جای خودش به آن خواهیم پرداخت)
این نظریه ابو حنیفه و زفر است ،و أبو یوسف و محمدگفته اند اگر ازدواج کند با کسی که ازدواج با او حرام است و آگاه به حرمت آن باشد در این مورد شبهه ای نیست و بر او حد جاری میشود اگر نزدیکی نموده باشد و اگر نمیدانسته حدی بر او نیست ؛ اما آنچه که درست است دیدگاه و نظر ابو حنیفه و زفر است و بر این دیدگاه نسفی و محبوبی و غیر از ایندو مشی نموده اند. ( اللباب فی شرح الكتاب للشیخ عبد الغنی الغنیمی الدمشقی المیدانی / كتاب الحدود / ج1 / ص540 / ط دار المعرفة ) ( (ومن تزوج امرأة لا یحل له نكاحها فوطئها لم یجب علیه الحد)، لشبهة العقد، قال الإسبیجانی: وهذا قول أبی حنیفة وزفر، وقال أبو یوسف ومحمد: إذا تزوج محرمة وعلم أنها حرام فلیس ذلك بشبهة وعلیه الحد إذا وطئ، وإن كان لا یعلم فلا حد علیه، والصحیح قول أبی حنیفة وزفر، وعلیه مشى النسفی والمحبوبی وغیرهما، تصحیح. ) أقول : أعوذ بالله ، أی فقه وأی دین هذا؟ إنه دین فروید الذی لا یعرف إلا الجنس ! (( فصل ) اگر کسی زنی را اجاره کرد تا با او زنا نماید و یا با محرمی از محارم خود ازدواج نمود و نزدیکی نمود در حالیکه آگاه به تحریم آن بود حد بر او واجب میشود چون عقد تاثیری در جواز نزدیکی ندارد پس وجود چنین عقدی با عدمش یکی است . و اگر یکی از محارم خود را مالک شد و با آنها نزدیکی نمود اینجا دو قول است : 1- حد بر او واجب است چون ملک باعث جواز نزدیکی با محارم نمیشود در هیچ حال پس حد ساقط نیست. 2- حدی بر او واجب نمیشود ؛که قول صحیح همین است ... ( ( فصل ) وإن استأجر امرأة لیزنی بها فزنى بها أو تزوج ذات رحم محرم فوطئها وهو یعتقد تحریمها وجب علیه الحد لانه لا تأثیر للعقد فی إباحة وطئها فكان وجوده كعدمه ، وإن ملك ذات رحم محرم ووطئها ففیه قولان ( أحدهما ) أنه یجب علیه الحد لان ملكه لا یبیح وطأها بحال فلم یسقط الحد ( والثانى ) أنه لا یجب علیه الحد ، وهو الصحیح ... ) ( المجموع - محیى الدین النووی / ج 20 / ص 20 / ط دار الفكر ) ( رجل تزوج امرأة ممن لا یحل له نكاحها فدخل بها لاحد علیه سواء كان عالما بذلك أوغیر عالم فی قول أبى حنیفة رحمه الله تعالى ولكنه یوجع عقوبة إذا كان عالما بذلك ) ( المبسوط للسرخسی / ج 9 / ص 85 / ط دار المعرفة 1406 هـ ) ( سرخسی در کتاب المبسوط مینویسد : اگر مردی با زنی که از مخارم اوست ازدواج کند و نزدیکی با او نماید حدی بر او واجب نمیشود ! چه عالم به تحریم و محرمیت با شد و چه نباشد؛ طبق دیگاه ابو حنیفه ولکن تنبیه میشود اگر عالم باشد .!!! ( حدثنا سلیمان بن شعیب عن أبیه عن محمد عن أبی یوسف عن أبی حنیفة بذلك حدثنا فهد قال ثنا أبو نعیم قال سمعت سفیان یقول فی رجل تزوج محرم منه فدخل بها قال لا حد علیه ) ( شرح معانی الآثار - أحمد بن محمد بن سلمة / ج 3 / ص 149 / ط دار الكتب العلمیة الثالثة 1996 ) در روایت بالا که در کتاب شرح معانی الاثار آمده است بعد از ذکر سند میگوید : ابو نعیم گفت : شنیدم از سفیان که میگوید در باره مردی که با یکی از محارمش ازدواج نموده و نزدیکی هم کرده است ؛ سفیان گفت : حدی بر او نیست سوال !ابوحنیفه ای که برای مسلمانان چنین فتاوایی میدهد آیا راضی میشود که با خواهر و مادر خودش این کار را بکند؟؟؟!! أقول : "هل یرضى أبوحنیفة هذا لأمه أو لأخته حین یجیز ذلك للمسلمین ! أی خسة وانحطاط هذا ؟! ولا تعلیق أكثر.
اکر کسی زن پنجم کرفت و یا با خواهر زن خود ازدواج کرد و نزدیکی هم نمود حدی بر او نیست طبق فتوای ابی حنیفه حتی اگر عالم به مساله هم باشد و فقط تعزیر میشود ... 7- الخامسة أو أخت الزوجة طالهم عطش الوهابیة الجنسی أیضاً ( كذلك إذا نكح محارمه أو الخامسة أو اخت امرأته فوطئها لا حد علیه عند أبى حنیفة وان علم بالحرمة وعلیه التعزیر وعندهما والشافعی رحمهم الله تعالى علیه الحد والاصل عند أبى حنیفة علیه الرحمة ان النكاح إذا وجد من الاهل مضافا إلى محل قابل لمقاصد النكاح یمنع وجوب الحد سواء كان حلالا أو حراما وسواء كان التحریم مختلفا فیه أو مجمعا علیه وسواء ظن الحل فادعى الاشتباه أو علم بالحرمة والاصل عندهما ان النكاح إذا كان محرما على التأبید أو كان تحریمه مجمعا علیه یجب الحد وان لم یكن محرما على التأبید أو كان تحریمه مختلفا فیه لا یجب علیه ( بدائع الصنائع لأبو بكر الكاشانی / ج 7 / ص 35 / ط مكتبة الحبیبیة ) در کتاب شرح کبیر مساله: و اگر کسی با مرده ای نزدیکی نمود ویا مادر و خواهر رضاعی را مالک شد و با آنها نزدیکی نمود آیا تعزیر میشود ؟!بر دو وجه است : طبق یک دیدگاه اگر با مرده ای نزدیکی نمود حد بر او جاری میشود و این نظر اوزاعی میباشد زیرا وطی در فرج آدمی شبیه وطی زنده است و اینکه این عمل از گناهان بزرگ است ...زیرا منجر به هتک حرمت میته شده است . قول دوم این است که حدی بر او جاری نمیشود که قول حسن است ، ابوبکر (از فقهای اهل سنت) گفته است نظر من نیز همین است چون نزدیکی با مرده مثل نزدیکی نکردن است ...و کسی به ان اشتهایی ندارد و نفس انسان از این عمل خود داری میکند پس نیازی به حکم شرع نیست تا از آن منع نماید. و اما کسی مالک مادر و یا خواهر رضاعی خود شد و با آنها نزدیکی نمود ؛ از اصحاب ما قاضی گفته است که بر او حد جاری میشود چون فرجی است که در هیچ حالت حلال نمیشود پس با نزدیکی نمودن حد بر او واجب میشود مانند نزدیکی با پسر؛ اما عده ای از اصحاب ما گفته اند که حدی بر او و اجب نمیشود و این قول اصحاب رأی (ابوحنیفه)و شافعی است .... ( ( مسألة ) ( وان وطئ میتة أو ملك امة أو اخته من الرضاع فوطئها فهل یحد أو یعزر ؟ على وجهین ) إذا وطئ میتة فعلیه الحد فی أحد الوجهین وهو قول الاوزاعی لانه وطئ فی فرج آدمیة أشبه وطئ الحیة ولانه اعظم ذنبا واكثر اثما لانه انضم إلى فاحشته هتك حرمة المیتة ( الثانی ) لا حد علیه وهو قول الحسن ، قال ابو بكر وبهذا اقول لان الوطئ فی المیتة كلا وطئ لانه عوض مستهلك ولانها لا یشتهى مثلها وتعافها النفس فلا حاجة إلى تسرع ( شرع ) الزاجر عنها ، واما إذا ملك أمة ( أمه ) أو أخته من الرضاع فوطئها فذكر القاضی عن أصحابنا ان علیه الحد لانه فرج لا یستباح بحال فوجب الحد بالوطئ فیه كفرج الغلام وقال بعض أصحابنا لا حد فیه وهو قول اصحاب الرأی ، الشافعی لانه وطئ فی فرج مملوك له یملك المعاوضة عنه وأخذ صداقه فلم یجب الحد علیه كالوط فی الجاریة المشتركة .... ) ( الشرح الكبیر لعبدالرحمن بن قدامه / ج 10 / ص 185 و186 / ط دار إحیاء الكتب العربیة ) لینک این وبلاگ اتومات میباشد لطفا برای لینک تماس نگیرید صاحب سخنی که بر سخن آگاه است اول سخنش بنام بسم الله است با علم ریاضی ابجد قرآن علمی صحبت کنیم هر گلی یک عمری دارد عمرش که تمام شد بخاطر خارهایش آن را در تنور میسوزانند مواظب باش زیاد خار تولید نکنی و خار راه امت اسلامی نباشی فقط گل باش سلام بر گل بی خار خارو ذلیل شد فرزندی که حرف پدر و مادرش را گوش نکرد پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد مومن الله 202 محمد علی 202 + 83 حزب الله +100 اهل دین = 385 شیعه 385 مومن الله اهل دین حزب الله 385 ابجد 5 تن آل عباء 583 عاشوراه 583 محمد علی فاطمه حسن حسین 583با عشق علی 583 با اهل البیت محمدی 583 عاشوراه 583به قرارداد الله 583 اهل بیت فاطمه583 با کلید طلایی قرآنی مهدی583 یه شاه کلید بدین اسلام583ابجد 5 تن آل عباء خانواده محترم رسول خدا قال رسوالله کتابی الله و عترتی583شبکه نور 583 این عدد نورانی را از راست بخوان385شیعه براستی شیعیان فرزندان بحق اهل بیت پیامبرند583به ابجداهل دین 100+351 قرآن +132 اسلام=583 شبکه نور583 احد عشر583 الرا قرآن 583 یاعشق اهل الله583 شیعه بدین اسلام 583جمع عشقی 583 اهل بیت فاطمه 583با عشق علی583 با الله قرآن هدف دینی 583 شبکه نور 583 این عدد نورانی را از راست بخوان583اهل دین هدف دین اسلام قلب بدین 583 یگانه دینی الهی اسلامی نام محمد علی 583 یاران مهدی 313+72 امام حسین =385+بدین اسلام 198= 583 شبکه نور 583 حدیث کثاء 583 آیه مباهله 583 ابجد پنج تن آل عباء 583 یه شاه کلید بدین اسلام 583نشانه های دین الهی الله 583 اهل دین قلب قرآن 583به ابجد اسلام 132 اساس دین الله 132 بدین الله 132 +12 امام = 144 اسلام به ابجد کبیر و صغیر 144 ضرب 12 امام میباشد مومن الله 202 محمد علی 202 + 83 حزب الله +100 اهل دین = 385 شیعه 385 مومن الله اهل دین حزب الله 385 ابجد 5 تن آل عباء 583 عاشوراه 583 محمد علی فاطمه حسن حسین 583با عشق علی 583 با اهل البیت محمدی 583 عاشوراه 583به قرارداد الله 583 اهل بیت فاطمه583 با کلید طلایی قرآنی مهدی583ابجد 5 تن آل عباء خانواده محترم رسول خدا قال رسوالله کتابی الله و عترتی583شبکه نور اهل بدینی بذات الله583 این عدد نورانی را از راست بخوان385شیعه براستی شیعیان فرزندان بحق اهل بیت پیامبرند583به ابجداهل دین 100+351 قرآن +132 اسلام=583 شبکه نور583 احد عشر583 الرا قرآن 583 یاعشق اهل الله583 شیعه بدین اسلام 583جمع عشقی 583 اهل بیت فاطمه 583با عشق علی583 با الله قرآن هدف دینی 583 شبکه نور 583 این عدد نورانی را از راست بخوان583اهل دین هدف دین اسلام قلب بدین 583 یگانه دینی الهی اسلامی نام محمد علی 583 یاران مهدی 313+72 امام حسین =385+بدین اسلام 198= 583 شبکه نور 583 حدیث کثاء 583 آیه مباهله 583 ابجد پنج تن آل عباء 583
به ابجدعلم ریاضی قرآن ابجد 5 تن آل عباء 583تاج های طلاء نابه 583 بادوازده قطعه طلای پیدا شد 583 با گنج های با ارزش583اهل بیت فاطمه583 امت اسلامی583عاشوراه 583اهل بیت فاطمه 583اهل دین قلب قرآن583اهل دین اسلام قرآن583این عدد نورانی را از راست بخوان براستی شیعیان فرزندان بحق اهل بیت پیامبرند پیامبر فرمود هیچ کسی شیعه نخواهد شد مگر فرزند دخترم فاطمه باشد فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه 385شیعه 385 مرد عالم 385 اسلام پیامبر 385 فقط دین اسلام 385 لا اله الا الله 165+110جلوه الله +110دین الهی=385 شیعه ان الله یحب المتقین 72 یاران مهدی 313+72 یاران امام حسین = 385 شیعهقال رسوالله کتاب الله و عترتی 1587-1202 عمر ابوبکرعثمان = 385شیعه385 پیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه ۳۸۵ شیعه ۳۸۵مرد عالم 385 مقام پدر 385 به هنر جان دین 385با برنده های دین الهی 385 شهید بدین 385 با منجی علم اسلامی385 با اسلام ناب محمد علی 385 مذهب اسلام محمدی 385 اسلامنا محمد علی 385بطریق دین 385 شهید بدین 385 معجزه دینه اسلامه 385 با روزنه امید جهان 385 با راه دین حق 385 بیداری های اسلامی 385 بیداره الاسلام 385 دین اسلام 196+114 سوره قرآن + 103با اهل دین + 72 امام حسین =385 شیعه 385 لا اله الا الله166 +دین اسلام 196+23 مهدی = 385 شیعه385
|
تير 1400 4
خرداد 1400 3 ارديبهشت 1400 2 فروردين 1400 1 اسفند 1399 12 بهمن 1399 11 دی 1399 10 آذر 1399 9 آبان 1399 8 مهر 1399 7 شهريور 1399 6 مرداد 1399 5 تير 1399 4 خرداد 1399 3 فروردين 1399 1 خرداد 1396 3 ارديبهشت 1396 2 فروردين 1396 1 اسفند 1395 12 بهمن 1395 11 آبان 1395 8 مهر 1395 7 شهريور 1395 6 مرداد 1395 5 تير 1395 4 خرداد 1395 3 ارديبهشت 1395 2 فروردين 1395 1 اسفند 1394 12 بهمن 1394 11 دی 1394 10 آذر 1394 9 آبان 1394 8 مهر 1394 7 شهريور 1394 6 مرداد 1394 5 تير 1394 4 خرداد 1394 3 ارديبهشت 1394 2 اسفند 1393 12 بهمن 1393 11 دی 1393 10 آذر 1393 9 آبان 1393 8 مهر 1393 7 شهريور 1393 6 مرداد 1393 5 تير 1393 4 خرداد 1393 3 ارديبهشت 1393 2 فروردين 1393 1 اسفند 1392 12 بهمن 1392 11 |